Å SHOPPE PÅ SWISSCLINIC.NO Å SHOPPE PÅ SWISSCLINIC.NO
Handlekurv

Å SHOPPE PÅ SWISSCLINIC.NO

Er det trygt å handle hos dere?

Sikker netthandel er en prioritet for Swiss Clinic. Dette sikrer vi gjennom å samarbeide med de beste selskapene innen produksjon, frakt og betalingsløsninger.

Dessuten har vi en fantastisk kundeservice, som alltid gjør sitt ytterste for å gi deg den beste mulige kundeopplevelsen.  

Jeg angrer kjøpet mitt, hva gjør jeg nå?

Som kunde av Swiss Clinic har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager fra den dagen du mottok varen. Kontakt alltid Swiss Clinic og informere oss om at du ønsker å returnere en vare, og du vil få detaljerte instruksjoner av kundeservice.

Hva gjør jeg dersom jeg har fått tilsendt feil vare eller varen er ødelagt?

Hvis du har fått tilsendt en vare som viser seg å være defekt eller feilaktig på noen måte, kan du returnere denne helt uten kostnad. Reklamasjoner skal gjøres innen rimelig tid fra kunden har mottatt ordren, og du gjør dette ved å kontakte kundeservice. Når varen er blitt levert tilbake til Swiss Clinic, sender vi ut et nytt produkt til deg, alternativt betaler tilbake totalbeløpet og kompenserer deg for ekspedisjons- og fraktavgiftene. Registrerer alltid din reklamasjon ved å gå inn på ”mine sider”, klikk på ”reklamasjon” og fyll ut reklamasjonsskjemaet.

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å bytte et produkt?

Du har 14 dagers åpent kjøp fra den dagen du mottar pakken, forutsatt at produktet er holdt i samme stand. I tilfeller der produktet er forseglet, bør dette være ubrutt. Ønsker du å bytte til et annet produkt, kontakt kundeservice, så vil vi hjelpe deg. Ved kansellering eller bytte av produkt betaler du returkostnadene.

Kan jeg endre / kansellere bestillingen min?

Hvis du ønsker å avbestille din bestilling eller deler av den, ta kontakt med kundeservice så snart som mulig!

Besøk vår kundeservicetportal her den enkleste og raskeste støtten.

Jeg har fullført en ordre, men innså at jeg ønsker å kjøpe mer. hva gjør jeg nå?

Hvis du bestemmer deg for å bestille et annet produkt, men allerede har fullført betalingen, vil du bli tilbudt å få begge dine bestillinger i samme pakke, forutsatt at vi ikke har hatt tid til å sende ut din første bestilling. Og selvfølgelig med fri levering.

Min rabattkode virker ikke.

Hvis du har en rabattkode så skriver du den inn i kassen og klikker på ”oppdatere”. Det er viktig at du skiller på store og små bokstaver når du skriver inn koden og hvis det fortsatt ikke virker, ta kontakt med vår kundeservice her.

Reserveres varene i handlekurven?

Dessverre ikke, varene du legger i handlekurven blir ikke reservert automatisk. Så pass på å avslutte betalingsprosessen så fort som mulig - ellers kan produktet bli utsolgt ved stor etterspørsel.

Kan jeg kjøpe deres produkter i en fysisk butikk i Norge?

Nei, Swiss Clinic har spesialisert seg på utvikling og salg av eksklusive skjønnhetsprodukter online.