Fornøyd kunde-garanti Fornøyd kunde-garanti
Handlekurv

Fornøyd kunde-garanti

Fornøyd kunde-garanti

Vår ambisjon er å ha 100% fornøyde kunder. Vi vet at det er vanskelig. For å kunne nå dette må vi nå opp til, eller helst overgå, våre kunders forventninger til våre produkter, vår kundeservice, frakt, osv. Er du av en eller annen grunn ikke fornøyd vil vi gjerne komme i kontakt med deg. Vi setter pris på all feedback og vi ønsker alltid å forbedre oss, og fremfor alt gjøre deg fornøyd.

Fornøyd kunde-garanti kan kun brukes hvis du har brukt produktet i henhold til våre instruksjoner og vår kundeservice blir kontaktet innen følgende tidsramme etter at du har mottatt bestillingen:

Hudbehandlinger: Innen 30 dager

Hårbehandlinger: Innen 60 dager

Andre behandlinger: Innen 10 dager

Hvis du ønsker å benytte seg av denne garantien og kontakter oss via e-post, ønsker vi at du gir en detaljert forklaring på hvorfor produktet / behandlingen ikke gjorde deg fornøyd / levde opp til forventningene.

Er du ikke fornøyd med kvaliteten på produktet eller resultatene av behandlingen?

Her er trinnvise instruksjoner om hvordan du skal bruke din tilfredshetsgaranti.


Trinn 1:

Ta kontakt med vår kundeservice via telefon, e-post eller chat i ovenfornevnte tidsramme.

Beskriv hvorfor du ikke var fornøyd med bestillingen din.

 

Trinn 2:

Fyll ut returkortet, som sendes via e-post til deg. Dette limer du på pakken du returnerer bestillingen med.

 

Trinn 3:

Levér returpakken på ditt nærmeste postkontor. Retur er gratis.

Returneringen må sendes innen 7 virkedager, dersom det ikke er avtalt noen annet med kundeservice.

 

Trinn 4:

Mottatt retur registreres, vurderes og aksepteres. Kort tid etter vil saken bli avsluttet etter avtale.

 

Hele prosessen, fra den første kontakten til vi aksepterer retur og varen returneres med bekreftelse, kan ta mellom 2 til 3 uker.