Kundetilfredshet Kundetilfredshet
Handlekurv

Kundetilfredshet

Hva er Swiss Clinics syn på kundetilfredshet?

Vår ambisjon er å ha 100% fornøyde kunder. Vi vet at det er vanskelig. For å kunne nå dette må vi nå opp til, eller helst overgå, våre kunders forventninger til våre produkter, vår kundeservice, frakt, osv. Er du av en eller annen grunn ikke fornøyd vil vi gjerne komme i kontakt med deg. Vi setter pris på all feedback og vi ønsker alltid å forbedre oss, og fremfor alt gjøre deg fornøyd.

Besøk vår kundeservicetportal her den enkleste og raskeste støtten.

Hvordan blir jeg en Swiss Clinic ambassadør?

Vil du dele din historie om hvordan Swiss Clinic har påvirket hverdagen din? Våre redaktører tar gjerne kontakt med deg for et intervju og tror at mange besøkende setter pris på genuine kundeintervjuer der man får følge ekte personer, ekte skjønnhetsbekymringer og løsninger som gir langvarige resultat.


Kontakt oss på nfo@swissclinic.no så hjelper vår kundeservice deg med å komme i kontakt med rett person i markedsføringsteamet.

Jeg elsker sosiale medier og vil gjerne samarbeide med dere. Hvem kontakter jeg?

Swiss Clinic er aktive innen sosiale medier og vil gjerne samarbeide med fornøyde kunder, så kontakt oss direkte så forklarer vi mer. Vi har alltid verdsatt samarbeid som er langvarige og genuine. Send en e-mail til nfo@swissclinic.no, og skriv “Samarbeid” i emnefeltet, så tar rett person hos oss kontakt med deg.

Jeg tror Swiss Clinic kan bli bedre. Hvem vil høre på mine tilbakemeldinger?

Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger og vi ønsker alltid å bli bedre. Nøl ikke med å ta kontakt med oss.