Retur & Reklamasjon Retur & Reklamasjon
Handlekurv

Retur & Reklamasjon

Påløper det ekspedisjonsgebyr ved retur?

Ekspedisjonsgebyr kan forekomme, om returen ikke handteres etter våre vilkår.

Har jeg angrerett på bestillingen min?

Etter lov kan man benytte seg av angreretten innen 14 dager fra den dagen man mottar leveransen. Dette gjelder selv om man ønsker å bytte et produkt. For returinstrukser ber vi deg vennligst kontakte vår kundeservice.

Besøk vår kundeservicetportal her den enkleste og raskeste støtten.

Åpnet produktforpakning aksepteres ikke i retur hvis angreretten benyttes, eller bytte av produkt. 

Hvordan går jeg frem om jeg ønsker å benytte meg av resultatgarantien?

Kontakt vår kundeservice, som trenger informasjon om hvorfor resultatet ikke er tilfredsstillende. De kan da også eventuelt tipse om hvordan behandlingen kan optimeres.

Besøk vår kundeservicetportal her den enkleste og raskeste støtten.

Jeg har mottatt en pakke, men ikke foretatt en bestilling. Hva gjør jeg nå?

Vennligst kontakt vår kundeservice for å få mer informasjon om hvordan du skal gå frem.

Besøk vår kundeservicetportal her den enkleste og raskeste støtten.

Hvor er det mulig å reklamere på produktet mitt?

Først og fremst ber vi deg kontakte vår kundeservice og informere oss om årsaken for reklamasjonen. Vi vil deretter guide deg igjennom vår reklamasjonsprosess.

Besøk vår kundeservicetportal her den enkleste og raskeste støtten.