Skin Resculpting Treatment Skin Resculpting Treatment
Handlekurv

Skin Resculpting Treatment

Kan jeg bruke behandlingen under graviditet?

Under graviditeten er det imidlertid liten risiko for at pigmentering oppstår. Ansträngingen av huden og de høye hormonnivåer kan forårsake forandringer i pigmentet.

Forårsaker Skin Roller - Body smerte eller blødninger?

Skin Roller - Body har stor penetreringskapasitet, noe som kan kjennes i huden. Det skal likevel hverken gjøre vondt å bruke rolleren eller forårsake blødninger. Skulle dette skje, er på grunn av for kraftig trykk.

Vi anbefaler derfor at man begynner med et forsiktig trykk, slik at huden kan venne seg til det og bygge opp et sterkere hudlag. Man kan øke trykket etter noen behandlinger, og finne det trykket som passer best for en selv.

Dersom man overanstrenger huden og merker at det behandlede området ikke restitueres godt nok, bør behandlingen opphøre noen dager.

Hvordan oppnår jeg best resultat med Skin Resculpting Treatment?

Først og fremst er det viktig at du følger instruksjonene nøye. For maksimal reduksjon av cellulitter anbefaler vi at man kombinerer behandlingen med kontinuerlig trening.

Vær forsiktig i begynnelsen, og finn det trykket som passer huden din best.

Hva er forskjellen mellom Skin Renewal og Skin Resculpting Treatment?

Skin Renewal er vår behandling for å komme hudbekymringer i ansiktet til livs. Dette settet består av 1x Skin Roller og 1x Rejuvenating Serum. Skin Resculpting Treatment er tiltenkt behandling på kroppen. Dette settet inneholder 1x Skin Roller - Body og 1x Cryogel. Forskjellen mellom vår Skin Roller (0,5 mm) og Skin Roller - Body (0,5 mm), er at Skin Roller - Body har omtrent tre ganger så mange nåler og større avstand mellom nålradene. Den er dermed betydelig bredere, hvilket gjør at den dekker større områder, samt evner å trenge inn i tykkere hud, lik den på lår og rumpe.

Vi fraråder å benytte Body Roller i ansiktet, da den er kun egnet for bruk på mage, ben og rumpe.