Kundeservice

Handlekurv

Kundeservice

Vennligst kontakt vår behjelpelige kundeservice hvis du har spørsmål. Send oss en e-post eller ring. Vi prøver alltid å svare deg innen 24 timer.

Kundeservice åpningstider

Mån - Fre  09.00 - 17.00

Tel: 23 960 530

Mail: info@swissclinic.no

Vad kan vi hjælpa till med?

Trenger jeg å opprette en konto og logge inn for å handle på Swiss Clinic?

Nej, det behøver du inte! Leta upp den produkt du vill køpa och lægg den i varukorgen och klicka dig vidare in till kassan.

hvorfor skal jeg kjøpe fra swiss clinic og ikke av deres konkurrenter?

Swiss Clinic har siden starten utviklet og solgt skjønnhetsprodukter som er nisje og bevist effektive. Fellesnevneren for SWISS CLINICs produkter er at de har direkte innvirkning på din skjønnhet, i motsetning til makeup. Alle produktkonsepter utvikles og utformes i Sveits og har ved kliniske studier påvist dokumenterte effekter.

Kan jeg endre / kansellere bestillingen min?

Hvis du ønsker å avbestille din bestilling eller deler av den, ta kontakt med kundeservice så snart som mulig!

Jeg angrer kjøpet mitt, hva gjør jeg nå?

Som kunde av Swiss Clinic har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager fra den dagen du mottok varen. Kontakt alltid SWISS CLINIC og informere oss om at du ønsker å returnere en vare, og du vil få detaljerte instruksjoner av kundeservice.

Hvor lang er deres leveringstid?

Vi prøver alltid å sende din bestilling følgende arbeidsdag, og normal leveringstid er mellom 1-4 arbeidsdager.

Har dere fri levering på swissclinic.no?

Ja, vi har alltid fri levering!

Finnes det noen andre skjulte avgifter?

Nei, det finnes ikke noen andre avgifter

hvordan vet jeg at swiss clinics produkter er trygge?

Bestillingen vil bli pakket i Oslo og sendes med Bring direkte til din postkasse. De fleste pakker vil leveres direkte i din postkasse, men litt større pakker havner på ditt nærmeste postkontor.

Sporing av pakke

Du kan spore pakken hvis du har Forsendelse-id på bestillingen. Skriv inn Forsendelse-id i feltet nedenfor og trykk "Søk"

Har du ikke din Forsendelse-id, kan du finne det ved å logge inn på mine sider!

Pakkesporing

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å bytte et produkt?

Du har 14 dagers åpent kjøp fra den dagen du mottar pakken, forutsatt at produktet er holdt i samme stand. I tilfeller der produktet er forseglet, bør dette være ubrutt. ønsker du å bytte til et annet produkt, kontakt kundeservice, så vil vi hjelpe deg. Ved kansellering eller bytte av produkt betaler du returkostnadene.

Hva gjør jeg dersom jeg har fått tilsendt feil vare eller varen er ødelagt?

Hvis du har fått tilsendt en vare som viser seg å være defekt eller feilaktig på noen måte, kan du returnere denne helt uten kostnad. Reklamasjoner skal gjøres innen rimelig tid fra kunden har mottatt ordren, og du gjør dette ved å kontakte kundeservice. Når varen er blitt levert tilbake til SWISS CLINIC, sender vi ut et nytt produkt til deg, alternativt betaler tilbake totalbeløpet og kompenserer deg for ekspedisjons- og fraktavgiftene. Registrerer alltid din reklamasjon ved å gå inn på ”mine sider”, klikk på ”reklamasjon” og fyll ut reklamasjonsskjemaet.

Retur

Ettersom våre produkter er ømtålige og ikke tåler oppbevaring under ugunstige forhold (f.eks. høye temperaturer), ber vi deg kontakte kundeservice umiddelbart hvis du av en eller annen grunn ønsker å returnere en vare. Hvis du unnlater å kontakte kundeservice før produktet sendes tilbake, kan vi belaste et håndteringsgebyr.

Min rabattkode virker ikke.

Hvis du har en rabattkode så skriver du den inn i kassen og klikker på ”oppdatere”. Det er viktig at du skiller på store og små bokstaver når du skriver inn koden og hvis det fortsatt ikke virker, ta kontakt med vår kundeservice her.