Vanlige spørsmål Vanlige spørsmål
Handlekurv

Vanlige Sporsmal

Hvor lang er deres leveringstid?

Vi prøver alltid å sende din bestilling følgende arbeidsdag, og normal leveringstid er mellom 1-3 arbeidsdager.

Det tilkommer ingen tollavgift på din bestilling.
Den prisen som vises når du legger din orderen er toatprisen for å få pakken levert hjem.

Hvordan returnerer jeg?

Det er viktig for oss å kunne tilby en returprosess som er så enkel som mulig.

Når du ønsker å returnere ett eller flere produkter eller hele bestillingen bør du følge disse etappene:

  1. Kontakt oss via e-post, chat eller sosiale medier og oppgi både bestillingsnummeret og grunnen til returen.
  2. Du mottar en returseddel innen 24 timer som er vedlagt en e-post.
  3. Skriv ut returseddelen.
  4. Legg de produktene du ønsker å returnere i solid eske og pakk den godt inn. Vi foretrekker at du bruker originalemballasjen du mottok produktene i. OBS! Du trenger ikke å legge noen dokumenter eller meldinger i pakken.
  5. Lim på returseddelen på pakken og lever det inn til Bring. Returen skal leveres til transportøren innen 10 virkedager fra den dagen du mottok returseddelen.
  6. Når vi har mottatt returen, registreres og kontrolleres den av oss, og er alt i samsvar med vår avtale vil vi sende deg en bekreftelse via e-post.
Viktig!
Hvis du angrer eller ønsker å bytte produktene er det svært viktig at produktene mottas i en tilstand som gjør det mulig å legge dem ut igjen for salg. Er de ikke i en salgbar tilstand forbeholder vi oss retten til å sende pakken tilbake for din regning.

Du kan lese nedenfor under vanlige spørsmål om hvordan vi håndterer faktura og refundering.

Kan jeg spore pakken min?

På “Mine Sider” vil pakkens sporingsnummer registreres når pakken forlater vårt lager.

Du kan enten spore pakken direkte i “Mine Sider” eller på Brings nettsted.
Sporingsnummeret følger med leveringsbekreftelsen.

Hvis du har mottatt en leveringsbekreftelse, men ennå ikke har mottatt varsel etter flere dager, anbefaler vi at du sporer pakken din. Er frakten dokumentert kan du også hente pakken ved å vise sporingsnummeret.

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?

Det skal først og fremst være trygt og sikkert å handle med oss. Vi jobber med Klarna som tilbyr mange betalingsmåter.
Alt fra vanlig 14 dagers faktura, kortbetaling, betal-senere kampanjer og mye mer. Det bør finnes et alternativ som passer deg best.

Har dere fri levering?

Fri frakt på bestillinger over 400,-.