Vanlige spørsmål Vanlige spørsmål
Handlekurv

Vanlige Sporsmal

Hvilken lengde skal jeg ha på Skin Rolleren?

For å finne den lengden som passer akkurat deg anbefaler vi at du ser på vår lengdeguide. Den forklarer hva de ulike lengdene på Skin Roller passer til, samt hvordan du bruker og tar vare på din Skin Roller. Den finner du her.

Vi anbefaler at du bruker din roller daglig i 5 dager, for så å hvile i like mange dager. Behandlingsprosessen gjentas deretter i 12 uker, deretter evalueres resultatet. Behandlingsintrukser finner du under "Instruksjoner" på Skin Rollerens produktside.

Rengjøringen av din Skin Roller er utrolig viktig. Dette gjør man med Swiss Clinic Sanitizing Spray. Glem ikke å legge til den i handlekurven, da den ikke følger med settet Skin Renewal.

Viktig å tenke på!

— Begynn alltid behandlingen med et lettere trykk og la huden venne seg til nålene. Etter noen behandlinger kan man øke trykket og finne det som passer en selv best. Etter hver behandling kommer området til å være litt rødflammet og varmt, og det stikker litt, akkurat som når en er litt solbrent.

— Er huden din ekstra sensitiv i ansiktet, dvs. at den lett tørker ut eller reagerer raskt på forandringer, så er det klokt å begynne behandlingen med den korteste nållengden på 0,2 mm.

— Vær alltid litt mer forsiktig med trykket når du ruller rundt øynene, rundt munnen, på haken og på halsen. I disse områdene er huden tynnere og mer ømfintlig.

— Vi anbefaler at man lar Swiss Clinic Serum absorberes i ca. én time før annen gel eller krem påføres.

— For best å bevare Skin Rolleren bør den legges tilbake i det medfølgende, gjennomsiktige plastfutteralet etter hver behandling. Slik unngår man at støv, sminke eller annet smuss kommer i kontakt med nålene og risikoen for bakterievekst minimeres. Dersom futteralet ikke er tilgjengelig må Skin Rolleren oppbevares i et så rent miljø som mulig.

Jeg har ikke mottatt noe varsel enda. Hvor befinner pakken min seg?

Dersom pakken ikke får plass i postkassen, så leveres det til nærmeste utleveringssted av budet. Budet kommer da til å sende et varsel på mail til den e-postadressen som ble oppgitt ved registrering av bestillingen. Dersom pakken ikke hentes etter e-mailvarslinger, sendes det til slutt et brev.

Har du mottatt en leveringsbekreftelse, men ikke fått noe varsel, så anbefaler vi at du sporer pakken for å se hvor den befinner seg. Dersom pakken er levert inn på utleveringsstedet kan du hente pakken ved hjelp av sporingsnummeret.

Jeg har problemer med å logge inn. Hva skal jeg gjøre?

I dette tilfellet anbefaler vi at du lager deg et nytt passord. Dette gjør du gjennom å klikke på "Glemt Passord" under innloggingsfeltet. Etter at du har fylt inn e-postadressen du oppga da du registrerte deg kommer vi til å sende deg en sikkerhetskode på e-post. Ytterligere forklaring på hvordan du skal gå frem får du i e-posten.

Hvorfor fungerer ikke rabattkoden min?

Om du har en rabattkode du vil benytte deg av skriver du den inn i kassen, under "gavekort" og klikker på "oppdater". Det er viktig at du skiller mellom store og små bokstaver når du skriver inn koden, og se gjerne igjennom vilkårene for rabatten om du er usikker på hva som gjelder.

Dersom koden ikke kan benyttes, kan dette komme av følgende:

  • Koden er utgått
  • Et minstebeløp kreves (f.eks. minst 500,-).
  • Koden har blitt brukt ved en tidligere bestilling.

Vennligst les igjennom vilkårene for akkurat den rabattkoden du innehar.